کد تخفیف ۱۰٪ pharma10 روی همه محصولات 🎁
مشاهده نظرات کاربران

قرص پیگمنتا خوبه؟ تخصصی داروخانه فارمادی

آیا قرص پیگمنتا خوبه؟

از جدیدترین محصولات و مکمل های پوستی که به بازار وارد شده است، قرص پیگمنتا می باشد. این قرص سبب می شود تا لکه ها و مشکلات پوستی شما از بین رفته و پوستی شاداب و جذاب را تجربه کنید. درون این قرص از موارد گیاهی و ترکیبات ویژه استفاده شده است که باعث می شود تا عوارض خاصی برای افراد ایجاد نکند. بسیاری از افراد از خود میپرسند که قرص پیگمنتا خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از تمامی ترکیبات و کاربرد استفاده قرص پیگمنتا مطلع شوید.

طبق نظریه بسیاری از کاربرانی که از این مکمل استفاده کردند، باید گفت که این قرص حاوی کلاژن و عصاره انگور می باشد که در مدت زمانی که از این محصول استفاده می کنید شاهد بهبود لکه های پوستی و شاداب تر شدن آن خواهید بود. قرص پیگمنتا خوبه برای لکه های پوستی؟

بهبود لکه های پوستی:

جالب است بدانید که به دلیل وجود کلاژن و ویتامین سی در این مکمل، سبب می شود تا با استفاده مداوم از این  محصول، لکه های پوستی از بین بروند و رنگدانه های طبیعی پوست فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن ادامه دهند تا هیچ جایی از صورت و بدن شما دارای لک نباشد. کاربران بر این باورند که استفاده از ضد افتاب به همراه این نوع مکمل باعث تسریع فرآیند و بهبود پوست می شود.

قرص پیگمنتا خوبه؟

روشن سازی پوست:

به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی موجود در این قرص سبب می شود تا به مرور زمان پوسته های مرده پوست از بین بروند و مجددا پوست شروع به ساخت ملانین و لایه جدید کند. در این زمان شاهد روشن شدن و شفافیت پوست خود خواهید بود. گلوتاتیون در این مکمل به عنوان یک روشن کننده و تولید کننده ملانین یاد می شود که باعث مقاومت و محافظت زا پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب می گردد. قرص پیگمنتا خوبه برای جوانسازی؟

مقاوم در برابر پیری پوست:

یکی از مواردی که باعث می شود تا پوست دچار پیری و چین و چروک شود، دهیدراته بودن پوست می باشد. در بعضی از شرایط افراد اطلاعی از خشکی و کم آب بودن پوست خود ندارند. با استفاده از قرص و مکمل پیگمنتا آبرسانی عمقی به لایه های پوستی شما انجام می شود و در طول مدت شاهد از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و خط های ریز و درشت پوستی خود خواهید بود.

لطافت پوست:

به دلیل وجود عصاره انگور در این مکمل، خاصیت ارتجاعی پوست بهبود یافته و بعث نرم تر شدن پوست می گردد همچنین زمانی که پوست آبرسانی کامل را داشته باشد، به مرور زمان علاوه بر شادابی بیشتر، سبب می شود تا نرم تر و لطیف تر شود. بسیاری از موارد دیگر در این مکمل یافت می شود که سبب لطافت پوست شما می گردد.

آیا قرص پیگمنتا خوبه؟ آیا باعث چاقی میشه؟

بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از محصولات و مکمل ها باعث ایجاد چاقی می شود اما این مکمل باعث چاقی نمی شود و تاثیری بر افزایش وزن شما نخواهد داشت. ترکیبات موجود در این قرص سبب می شود تا پوست شما حالت الاستیسیته خود را حفظ نموده و به از بین رفتن چین و چروک تا حد زیادی کمک می کند از این رو بسیاری از بانوان تصور می کنند که از بین رفتن این خطوط به علت افزایش وزن و چاقی صورت می باشد.

قرص پیگمنتا خوبه؟

 

بسیاری از کاربران که از این مکمل استفاده نمودند، شاهد بهبود لکه های پوستی و شادابی پوست خود پس از مصرف دوره ای از این مکمل بودند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر برای خرید مکمل پیگمنتا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قرص پیگمنتا درمکس

 

Rate this post
قرص پیگمنتا خوبه؟
مشاهده متن کامل

5 دیدگاه در “قرص پیگمنتا خوبه؟

  1. Avatar سمیرا محتشم گفت:

    سلام روز بخیر
    من حدود دو هفته هستش که از قرص پیگمنتا استفاده می کنم اما هنوز نتیجه خاصی ندیدم. می خواستم ببینم باید دوره استفاده از قرص تموم بشه و بعد نتیجه مشخص میشه؟

  2. Avatar سمیه راد گفت:

    روز خوش
    من از خیلیا شنیدم که از این محصول استفاده کردن و نتیجه گرفتن می خواستم ببینم استفاده از قرص پیگمنتا باعث چاقی میشه؟ خیلی نگران اضافه وزن هستم.

  3. Avatar نازنین رحیمی گفت:

    سلام
    من علاوه بر لک های پوستی که خیلی وقته روی پوستم هستن، یه مقدار چین و چروک پوستی هم دارم. می خواستم ببینم استفاده دوره ای از قرص پیگمنتا باعث میشه که چین و چروک صورت هم از بین برن؟

  4. Avatar صبا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    قرص پیگمنتا عوارض جانبی خاصی نداره؟ اخه من به تخم مرغ و یه سری از مواد دیگه حساسیت زیادی دارم و پزشک گفته این موارد رو مصرف نکنم. می خواستم ببینم اگر کسی استفاده کرده راضی بوده و جواب گرفته؟

  5. Avatar اریانا گفت:

    lمن قبلا یک دوره از این محصول استفاده کردم و نتیجه خیلی خوبی گرفتم. تمامی لکه های پوستیم از بین رفت و باعث روشن تر شدن رنگ پوستم شد. به بقیه خانوما هم پیشنهاد می کنم از این محصول استفاده کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبدخرید
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Free Shipping

ارسال رایگان

سفارشات بالای 300 هزار تومان